Monday, August 30, 2010

Pelamin Rumah Promotion by Haidar Rahman: RM500 only

Haidar Rahman


*Wat suara peniaga popiah di bazar Ramadhan* Mari mari mari, pelamin murah...pelamin murah...
Hahaha. Latest promotion by Haidar Rahman. Haidar Rahman menawarkan promosi pelamin simple FERSH FLOWERS untuk RM500.00 saje. Sangat menjimatkan.

Pelamin begini memang idaman kalbuku. Ye, saya nak pelamin simple-simple gini je untuk persandingan saya nanti. Personally, I don't need an elaborate pelamin, it's not my priority, yang penting baju saya yang elaborate, wahahaha. Ye memang pelamin yang besar tu cantik, but since I'll be having my sanding ceremony inside my humble house, so a simple pelamin would be better, tambah pulak siling rumah rendah kan. Kalau kebanyakkan orang lain akan guna pelamin macam kat atas ni untuk pertunangan ataupun upacara batal air sembahyang untuk nikah, tapi saya mahukannya untuk sanding. Konsep saya simple and sweet.

Tapi kan, majlis saya lambat lagi? Takpe ke kalau saya nak book setahun+ lebih awal? Hahaha. Saya dah email Kak Haidar tanya pasal terma dan syarat dia.

5 comments:

  1. yup memang simple :)

    kalau tanya ja pun ja pun minat jugak jenis macam nie hehe

    ReplyDelete
  2. Nora: Kan? :D
    Ja: Wah, ade geng

    ReplyDelete
  3. hye..lawa..bole buat mcmney tok majlis sy x bln 12 nanti?? tema merah hitam :)

    ReplyDelete
  4. chantek n simple..ummm bole buatkan sy mcmney?? majlis bulan 12.. tema hitam merah ;)

    ReplyDelete