Friday, March 25, 2011

Hari Jumaat Yang Ntahpape

Assalammualaikum dan hello y'all

Entri ini adalah untuk menceritakan apekah yang terjadi pada saya hari ini. Pada sebelah pagi, hari saya seperti biasa sahaja. Kemudian, memandangkan hari ini hari gaji, maka saya dan rakan pejabat telah memutuskan untuk makan pizza. Usai bersantap, kami pun balik [kami lunch di Subang Parade sebab memang office sebelah Subang Parade pun]. Tengah dok berjalan tu, tetiba Rilla rasa langkah kaki kiri sepeti terbatas. Rupa-rupanya kasut Rilla rosak. Tapak tercabut, sole pun tercabut. Korang bayangkan tengah-tengah shopping mall tu.


Kasut yang tak dapat diselamatkan lagi. 'Maka tamatlah riwayat hidup saya sebagai wedges kaki kiri'.


Pandai pulak kasut tu rosak depan kedai kasut. Terus la masuk kedai kasut. Mungkin rezeki saya dapat kasut baru. Yay untuk kasut RM37.00. Beli kat VOIR, ada 50% off.


Kasut baru saya. Lihat arch saya, tinggi kan? Susah nak cari kasut. Kasut yang baru ni pun tak support. Tapi dah terdesak kan?


Sempat juga saya beli benda kat bawah ni. Ni semua BBF punya pasal la. Nanti dah pakai for a week or two, Rilla review ya.


Hado Labo Arbutin Whitening Lotion



Sapa pergi BN Youth Job Fair 2011 esok, say hi to me at booth C13 ya.

3 comments:

  1. mak oi dahsyatnye...cian betol...hihi

    ReplyDelete
  2. hado labo..hado labo..t review okeyh!:)

    ReplyDelete
  3. me too.. terpengaruh dengan bbf lah nie. dah terbeli hada labo.

    ReplyDelete